חוקר פרטי - ידע חקירות - תמונת כותרת לעמודים

חוקר פרטי מעקבים

משרד ידע חקירות מתמחה בביצוע מעקבים מורכבים ברמה מבצעית גבוה, עם חוקר פרטי מעקבים מומחה מעקב ובעל שליטה בהקמת לצילום סמוי, מומחה להתקנת מצלמות סמויות בשטח תוך כדי עבודת המעקב, ביצוע תצפיות וחקירות סמויות בשטח, לבניית תיק ראיות איכותי.

חוקר פרטי מעקבים מטעמנו, יפעל במהירות המקסימלית, ביעילות, וברגישות הנדרשת לכל תיק ותיק, יאסוף ראיות מתועדות היטב, ויספק לך דו"ח חקירה מפורט בליווי סרטי וידאו ותמונות רבות, שישקפו ככל שניתן, את שאירע בזמן המעקב.

על המשרד שלנו

"ידע חקירות" מפעיל צוותי מעקב בכל הארץ ובמקומות שונים בעולם. צוותי המעקב שלנו מותאמים לסביבה הטבעית של הנעקב על מנת למנוע חשיפה. המעקבים מתבצעים לאחר חקירות רקע שתפקידן לזרז ולייעל את ביצוע המעקב ובכך לחסוך זמן וכסף למזמין המעקב. ברשותנו ציוד מעקב מתקדם, רכבים מרושתים וצוותי מעקב מיומנים.

 

מעקבים: הכלי החזק ביותר של חוקר פרטי

בעידן הטכנולוגי של היום, בו סודותיו הכמוסים של אדם נמצאים תחת מסך מגע, ישנו כלי אחד המשמש חוקרים פרטיים מאז ומתמיד והוא עדיין הכלי החזק ביותר – מעקבים. מעקב דיסקרטי שמבוצע היטב יכול לשפוך אור גם אל מול אלופי ההכחשות. כמו שאומרים, "תמונה שווה 1000 מילים", אך הקלטת וידאו שהוקלטה על ידי חוקר פרטי שווה לעיתים יותר מזהב.

לאחר 30 שנות ניסיון כספקים של שירותי חקירות עבור חברות הביטוח בישראל, צברנו ניסיון רב בביצוע מעקבים. כיום מועסקים במשרדנו עשרות חוקרים פרטיים שהתמחו ספציפית במעקבים ותצפיות.

 

למי מתאימים מעקבים?

בין אם אתם לקוחות פרטיים או עסקיים, המטרה העליונה שלנו היא לספק לכם את המידע המדויק ביותר. אלפי תיקים שחקרנו הוכרעו בעזרת צילומי וידאו שלא השאירו מקום לספק בבתי המשפט.

 

חוקר פרטי מעקבים

 

מתי כדאי לבצע מעקבים?

  • מעקבים בחקירות אישות: כאשר לקוח חושד בבן זוג בבגידה, מעקב עוזר באיסוף ראיות כדי לאשר או להפריך חשדות בדיסקרטיות.
  • מעקבים בחקירות גירושין: כחלק מביצוע חקירות כלכליות, נשתמש במעקבים בכדי לחשוף נכסים ורכוש.
  • חקירות משמורת ילדים: בקרבות משמורת, מעקב יכול לעזור להעריך את התנהגותו והתאמתו של ההורים למשמורת על ידי תיעוד פעולותיו ואינטראקציותיו עם הילד.
  • מקרי מעקב או הטרדה: מעקב יכול לעזור לקורבנות של מעקב או הטרדה לאסוף ראיות למעשיו של מבצעם.
  • חקירות ארגוניות: במקרים של התנהגות בלתי הולמת של עובדים, ריגול תאגידי או חשד לפעילויות הונאה, מעקב יכול לעזור לעקוב אחר פעולות ואינטראקציות שעלולות לפגוע באינטרסים של החברה.
  • בדיקות רקע: מעקב יכול להשלים את בדיקות הרקע המסורתיות על ידי מתן מידע בזמן אמת על הפעילויות והקשרים הנוכחים של אדם.
  • מקרים משפטיים: עורכי דין עשויים לשכור חוקרים פרטיים כדי לאסוף ראיות באמצעות מעקב עבור מקרים כגון תביעות בגין פציעה, סכסוכי רכוש או גניבת קניין רוחני.
  • בדיקת נאותות (Due Diligence): בעת כניסה לשותפויות עסקיות או השקעות, מעקב יכול לעזור לאמת את הלגיטימיות של אנשים או חברות המעורבות.
  • חקירות הונאות ביטוח: מעקבים משמשים לעתים קרובות כדי לאמת את הלגיטימיות של תביעות ביטוח, כגון תביעות אובדן כושר עבודה.
  • תביעות על נזקי גוף: ניתן להשתמש במעקב כדי להעריך את תקפותן של תביעות על נזקי גוף על ידי מעקב אחר הפעילויות היומיומיות של התובע והמגבלות הפיזיות.

 

לא בטוחים אם המקרה שלכם מתאים?

צרו איתנו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות.

 

במשרד ידע חקירות מועסקים עוקבים מנוסים, עם המון שעות מעקבים בשטח בכל נושא. תיקי אישות, תיקים עסקיים, מעקבי עובדים ועוד. חוקר פרטי מעקבים במשרד ידע חקירות, מחויב לאיסוף ראיות ותיעודן באופן חשאי מבלי להיחשף.

 

עוקבים / חוקרים פרטיים במשרדנו עושים שימוש בציוד מעקב המתקדם ביותר.

ראיות אותן אוספים עוקבים במהלך מעקב הינן איכותיות, מתועדות היטב, ויכולות לשמש ראיות קבילות בבית משפט.

 

ביצוע מעקבים ע"י חוקר פרטי מעקבים בתחומים :

      • מעקבי בגידות.

      • מעקבי לגילוי הונאות.

      • מעקבי גירושין.

      • מעקב לגילוי מעילות.

      • מעקב איסוף ראיות משפטיות.

      • מעקב כלכליים.

      • מעקבי ריגול תעשייתי.

      • גילוי מכשיר מעקב לרכב (GPS)

     

    חוקרים פרטיים מעקבים - בגידה

     

    ביצוע מעקב סמוי על ידי חוקר פרטי מעקבים, מהווה יתרון עצום, היות והוא מתמחה בנושא, ובעל ידע טכני רב לצורך שימוש בציוד מעקב מתוחכם, התקנת מצלמות סמויות בשטח, ציוד הקלטה משוכלל ועוד.

    כמו כן, משרד ידע חקירות מעסיק עוקבים, חוקרים, בלשים ואנשי שטח מהמנוסים והמקצועיים בארץ ובעולם, המתמחים בשיטות עיקוב או תצפית שונות ומחויבים לאיסוף ראיות ותיעודן באופן המקצועי והדיסקרטי ביותר. ראיות אותן אוספים עוקבים במהלך עיקוב או תצפית הינן איכותיות, מתועדות היטב, ויכולות לשמש ראיות קבילות בבית משפט.

    בעת תכנון מעקב ע"י חוקר פרטי מעקבים או תצפיות, נלקחים בחשבון הפרמטרים הבאים:

      • מיקום גיאוגרפי ותנאים סביבתיים של הציר עליו ינוע האובייקט. 
      • אמצעי התחבורה שבו משתמש האובייקט (אופנוע, כלי רכב פרטי או תחבורה ציבורית, סוג כלי הרכב וכו´- לפי אמצעי התחבורה נקבעים סוגי כלי עיקוב בהם עוקבים עושים שימוש)
      • האם בוצע על האובייקט מעקב בעבר.
      • סביבתו המקצועית של האובייקט ועיסוקו.
      • סביבתו החברתית של האובייקט. 

      מהלך המעקב

      במהלך מעקב נעשה שימוש בכלי רכב שונים המותאמים במיוחד לצורך מעקב או תצפית, ומשתנים בין מעקבים שונים על מנת למנוע חשד מצד האובייקט.  חוקר פרטי מעקבים עושה שימוש, בציוד טכני מתקדם כגון: מצלמות, אמצעי עיקוב טכני,  ציוד הקלטה, וידאו דיגיטאלי ועוד. לכל מעקב מותאם ציוד מעקב נדרש.

      חוקר פרטי מעקב

      כדי שלא לחשוף את עצמם, חוקר פרטי מעקבים ישתמש בכל יציאה למעקב סמוי בשלל מכשירים וציוד מיוחד שיאפשרו לו לעקוב אחר המתרחש – מבלי להתבלט או לעורר תשומת לב.

      אם פעם בעת שרצית להתבונן אחר נעקב היית צריך משקפת, כיום עם התפתחותה המואצת של הטכנולוגיה, התווסף ציוד דיגיטלי מתקדם, עם יכולת הקרבה (זום) של פי 60, כך שניתן מעבר לראות את המתרחש, לתעד אותו. כל חוקר פרטי מעקבים, מחזיק ציוד טכנולוגי משוכלל, בעל יכולת תיעוד ברמה מאוד גבוה, ויכולת טכנית להתקין מצלמות סמויות בשטח, מבלי לעורר את חשדו של איש, כך שהיא תוכל לצלם בחופשיות, מקומות שבהם חוקר לא יכל לעמוד ולצלם, משום שיכול להיחחשף.

      על מנת לתעד את המתרחש מבלי לעורר תשומת לב, חוקר פרטי מעקים מסתובב עם מצלמות סמויות וזעירות המוסוות כפרטי לבוש שונים. כיום חוקרים פרטיים רבים משתמשים במצלמות ואמצעי הקלטה הנראים כעטים שגרתיים, משקפי שמש או כפתורים בחולצה. מלבד אמצעי ההקלטה, בארגז הכלים של כל חוקר ניתן למצוא משדרי ג' פי אס מוסווים ומדויקים. אלה משמשים את החוקרים ומאפשרים להם לדעת, היכן נימצא הנעקב בכל רגע נתון, ומבלי שכמובן יידע על כך.

      בכל מעקב סמוי, השימוש בציוד מוגבל לפי החוקים החלים באותה המדינה (כמו "חוק הגנת הפרטיות") .

       

      בסיום המעקב

      בסיום המעקב מקבל הלקוח דוח מעקב כתוב הכולל תמונות מצולמות, חוקר פרטי מעקבים, יפרט את כל מהלך המעקב ע"פ התאריכים והשעות. ויצורף לדו"ח גם סרטוני הוידאו, במקרה ויהיה צורך בכך.

       

      חוקיות מעקבים

      היכן ניתן לעקוב/לתעד?

      המעקב עצמו יכול להתנהל רק ברשות הרבים, ז"א כל מקום בו אדם אינו נמצא תחת הגדרת רשות היחיד (בביתו ובמכוניתו למשל). יש לציין שהגדרת רשות הרבים ורשות היחיד הינה ברורה בחוק, לדוגמה: אדם אשר נסע להתבודד ביער עם המאהבת עשה כך תחת ההנחה שהוא יהיה במקום פרטי ולכן חוק הגנת הפרטיות מגן עליו.

       

      מי יכול לבצע מעקבים?

      אדם פרטי אינו רשאי לבצע מעקב אחר אדם אחר מכיוון שאקט זה ייחשב כהטרדה (חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981). לעומת זאת, חוקר פרטי יכול לבצע מעקבים תחת מגבלות החוק (חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, תשל"ב-1972). לכן, כאשר מסתכלים הן על הסיכון האישי במעבר על החוק והן על כך שראיות שהושגו באופן לא חוקי אינן קבילות בבית המשפט, תמיד נמליץ להשאיר את עבודת הבילוש לחוקרים פרטיים אשר הינם הגורם המאומן והמוסמך לביצוע מעקבים.

       

      מקרים חריגים

      במידה ואובייקט החקירה זיהה כי עוקבים אחריו ופנה ישירות לעוקבים או למשטרה במטרה להפסיק את המעקב, יהיה החוק לצידו ובכוחו יהיה להפסיק את המעקב תחת הטענה שאקט זה מטריד אותו.

       

      מעקבים ובגידות

      אנחנו מקבלים באופן יומי שיחות מבני זוג שחושדים שבן/בת הזוג בוגדים. חשוב להבהיר שאין כאן עלילה של סרטי בונד ודברים שאולי נראים קלים לביצוע כגון השתלת מכשיר מעקב על רכב או פריצה לטלפון אינם חוקיים! בתיקי אישות, כאשר רוצים לחשוף בגידה באופן שההוכחה תהיה קבילה בבית המשפט, יש צורך להיזהר ולעבוד בצורה חוקית, מה שבעיקרון משאיר אותנו עם מעקבים אשר מבוצעים כהלכה וחקירות דיבוב במקרים הקשים יותר.

       

      כאשר מדברים על מעקב מקצועי יש לקחת בחשבון שאף פעם לא יהיה מעורב בסיפור רק עוקב אחד. במינימום, יציאה למעקב תתבצע עם צמד חוקרים ובמקרים מורכבים יותר נצטרך כבר שלושה ואף יותר. לרוב המעקב הסטנדרטי אצלנו יכלול שני כלי רכב (אופנוע ומכונית). עלות המעקב תהיה עבור שעות עבודת החוקרים ועלות הנסועה (כמות הקילומטרים שיעברו

       

      כלים וציוד למעקבים

      • משקפת: כלי חשוב לצפייה מרחוק.
      • מצלמת וידאו: ציוד ההסרטה שלנו כולל מצלמות וידאו בשווי עשרות אלפי שקלים.
      • רחפן: מתאים למשימות מסוימות ונמצא בארגז הכלים שלנו.
      • מכשיר מעקב: השימוש בו חוקי רק במקרים בהם מדובר על רכבו של מזמין המעקב.
      • כלי רכב: ברשותנו רכבים מכל הסוגים כולל ג'יפים לשימוש בשטח, מכוניות סטנדרטיות ורכבים דו-גלגליים.
      • תחפושות: לעיתים נרצה להיטמע בסביבה, במקרים אלה יש לנו תחפושות מתאימות.
      • מצלמות נסתרות: להשגת מידע מאזור סטטי.

       

      שלבי התהליך

      נתחיל משיחה קצרה בה תספרו לנו על המקרה שמטריד אתכם. לאחר שנקבל את הפרטים הכלליים, נשלח לכם שאלון בו תפרטו לנו על הפרטים היבשים אודות האובייקט (כתובת, סוג רכב, מקום עבודה, תחביבים וכו'). לאחר שקיבלנו את כל הפרטים ובחרנו את המועדים המתאימים ליציאה למעקב, אפשר לצאת לדרך. את העדכונים אודות הנעשה תקבלו באופן שוטף ובסיומו של התהליך נעביר אליכם דו"ח מקצועי ואת כל החומרים שנאספו, כמובן שהכל בעל תוקף משפטי.

       

      ביצוע המעקב בפועל

      את המעקב נבצע מנקודת הגישה הכי נוחה/צפויה שיש לנו על האובייקט, לרוב זה יהיה מקום מגוריו או מקום עבודתו. בכדי לא לבזבז את תקציב הלקוח לחינם, נעשה את כל המאמצים בכדי להתמקם בנקודת ההתחלה בשעה הכי קרובה לשעה שהאובייקט יתחיל את תזוזתו. אל המעקב נגיע תמיד במינימום עם שני כלי רכב (לרוב אופנוע ומכונית). ניסיון העבודה הרב שלנו מכין אותנו לכל מיני סיטואציות קיצון והסיכוי שנחשף או שנאבד את האובייקט נמוכים מאוד. ישנם עוד מספר סוגים של מעקבים ותצפיות אותם נבצע בהתאם לצורכי הלקוח, כגון:

      • צילום סמוי במבנה (בית, משרד).
      • צילום סמוי בשטחים ציבוריים בעזרת מצלמות מוסלקות מראש.
      • צילום בעזרת מצלמות בעלות יכולות צילום ממרחקים גדולים ורחפנים.

       

      חוקר פרטי מעקבים – אנו ממליצים:

      1. לבדוק האם הבן זוג מסתיר את הטלפון.
      2. האם הבן או בת הזוג יוצרים מריבות במכוון.
      3. מעקב אחר פעילות חשודה באזורים לא רגילים.
      4. תשומת לב לשינויים בלתי מוסברים בלוח הזמנים.
      5. בחינת התנהגות במצבים חברתיים שונים.
      6. מעקב אחר שימוש מוגבר בכרטיסי אשראי.
      7. בדיקה של מקומות עבודה ומפגשים חשודים.
      8. התבוננות בתדירות ומשך השיחות הטלפוניות.
      9. ניתוח תנועות במקומות ציבוריים ובילויים.
      10. מעקב אחר רשתות חברתיות ואינטראקציות אונליין.

       

      לשיחת ייעוץ ללא עלות – 054-5357515  דיסקרטיות מובטחת.

       

      חקירת בגידות

      בחשד לבגידה, האמת היא החשובה ביותר. אנו מספקים שירותי חקירות בגידות המבוצעים בדיסקרטיות, כולל מעקבים, איסוף ראיות וצילומים. מטרתנו היא לספק לכם את הראיות הדרושות כדי לקבל החלטות מושכלות.

      דוגמה מהשטח: אישה שחשדה בבעלה פנתה אלינו לביצוע חקירת בגידה. באמצעות מעקבים ואיסוף ראיות, הצלחנו לספק לה תצלומים ועדויות שהוכיחו את החשדות, מה שאיפשר לה להמשיך בתהליך הגירושין בצורה בטוחה ועם כל הראיות הדרושות.

       

      חקירת בגידות

       

      חקירות מסחריות ועסקיות

      עסקים רבים נזקקים למידע על מתחרים, שותפים עסקיים ועובדים. אנו מתמחים בחקירות מסחריות ועסקיות, כולל מודיעין עסקי, בדיקת אמינות עובדים ואיתור הונאות. השירותים שלנו יסייעו לכם להגן על העסק שלכם ולקבל החלטות מבוססות.

      דוגמה מהשטח: חברה שנחשדה בגניבת קניין רוחני פנתה אלינו לחקירה מסחרית. במהלך החקירה הצלחנו לאסוף ראיות שהוכיחו כי מתחרה עסקי גנב את הקניין הרוחני, מה שאיפשר ללקוח שלנו להגיש תביעה משפטית מוצלחת.

       

      חקירות עסקיות

       

      חקירות טכנולוגיות מתקדמות

      טכנולוגיות חקירה מתקדמות מאפשרות לנו לאסוף מידע מדויק ויעיל. אנו משתמשים בכלים טכנולוגיים כגון מצלמות סמויות, מעקב GPS וכלים פורנזיים דיגיטליים כדי לספק לכם את הראיות הדרושות במהירות ובאמינות.

      דוגמה מהשטח: לקוח חשד שמישהו מתקין מצלמות סמויות בביתו. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, הצלחנו לאתר ולהסיר מספר מצלמות נסתרות ולהעניק ללקוח תחושת ביטחון מחודשת בביתו.

       

       

      חקירות בינלאומיות

      צריכים לבצע חקירה מחוץ לגבולות המדינה? אנו מתמחים בחקירות בינלאומיות, עם רשת קשרים בינלאומית ומומחיות במעקבים ואיסוף מידע ברחבי העולם. השירותים שלנו מבטיחים לכם גישה למידע חשוב מכל מקום בעולם.

      דוגמה מהשטח: לקוח ישראלי שהיה מעורב בסכסוך משפטי עם חברה בחו"ל פנה אלינו לביצוע חקירה בינלאומית. באמצעות רשת הקשרים שלנו, הצלחנו לאסוף ראיות מרשיעות בחו"ל שהוכיחו את טענותיו של הלקוח והובילו לניצחון במשפט.

       

      חקירות בינלאומיות

       

      חקירות פוליגרף

      בדיקות פוליגרף הן כלי חשוב לגילוי אמת ושקר. אנו מציעים שירותי בדיקות פוליגרף המבוצעות על ידי מומחים מוסמכים, לשימוש בעניינים פליליים, אזרחיים, בינו ובינה, ובכל נושא אחר שלא מתיישב לך אם סופר לך אמת או שקר.

      עסקיים מומחה ידע חקירות: משרד חקירות מומלץ במרכז

       

      אם אתם מחפשים משרד חקירות מומלץ במרכז הארץ, ידע חקירות הוא הבחירה המושלמת עבורכם. עם שנים של ניסיון ומגוון רחב של שירותים, אנו מספקים פתרונות חקירה מתקדמים ומדויקים לכל צורך.

       

      מחירון שירותים ועלויות

      חקירה מקדימה למעקב 

      1500 – 3000 ₪

      שעת מעקב  

      300 – 500 ₪  (מינימום הזמנה 5 שעות, 500 ₪ לצוות מעקב(

      עלויות נסיעה 

      4.5 ₪ לקילומטר לחוקר

      הקמת תצפית קבועה 

      3000 – 6000 ₪ ליום (כולל ניתוח ממצאים והתקנה, תלוי אזור ותנאי שטח. נדרשת סריקה ראשונית של האזור הרלוונטי טרם ביצוע – עלות הסריקה הראשונית: 400 ₪).

      מצלמות סמויות 

      : 350 – 1000 ₪ ליום השכרה (תלוי סוג מצלמה, לא כולל ניתוח ממצאים והתקנה).

      איתור כתובת  

      700 – 3500 ( תלוי באזור ומורכבות האיתור(

      מנהג בעלים (כלי רכב)  

      4500 ₪ )זיהוי והסרטה בשלושה מועדים(

      מסירה משפטית 

      700 – 400 ₪  )תלוי מרחק)

      חוקר סייבר

      1,200  ₪ לשעה

      חקירות כלכליות

      12,000 – 3,000  ₪

      מעקבים דיסקרטיים

      600 – 500  ₪  לשעת מעקב

      חקירות גירושין

      24,000 – 12,000  ₪  – לניהול תיק חקירה שלם

      בדיקת האזנה

      5,000 – 1000  ₪  – תלוי בבדיקה הנדרשת.

      איתור תוכנת ריגול בטלפון נייד

      1,500 – 1,000  ₪

      במסגרת שירותינו, משרד חקירות "ידע חקירות" מעביר ללקוחותיו דו"ח מעקב מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך. דוח מעקב או תצפית המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום על מנת לוודא כי החומר הינו חוקי וקביל בבית משפט ויכול לשמש כחומר ראייתי במקרה הצורך. משרד חקירות "ידע חקירות" עובד עם עורכי דין מהטובים בישראל וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

       

      לפרטים נוספים צרו קשר.

       

      ייעוץ ראשוני חינם

      השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

      לקוחות ממליצים

      ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
      ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
      קרא עוד
      בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
      יעל טייכר
      יעל טייכר
      קרא עוד
      תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
      אריה דב דובינסקי
      אריה דב דובינסקי
      קרא עוד
      שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
      יוסי שקדי
      יוסי שקדי
      קרא עוד
      משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
      studio morin
      studio morin
      קרא עוד
      החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
      דנה דהן
      דנה דהן
      קרא עוד
      המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
      Guy Michael
      Guy Michael
      קרא עוד
      משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
      Briggs Gilmore
      Briggs Gilmore
      קרא עוד
      ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !