איתור מצלמות סמויות

איתור מצלמות נסתרות עם ידע חקירות – חשיפת הבלתי נראה

בעולם הדיגיטלי של היום, מצלמות נסתרות מהווה איום רציני על המרחבים האישיים שלנו.

 

אנו במשרד ידע חקירות מתמחים באיתור מצלמות נסתרות בבתים, משרדים בכלי רכב ואיתור תוכנות האזנה בטלפונים ניידים.הניסיון הרב והמומחיות שלנו במערכות אלקטרוניות שונות מאפשרים לנו לספק שירותי בדיקה מדויקים ואמינים. אנו נשארים מעודכנים, לומדים ומסתגלים ללא הרף לטכנולוגיות חדשות.

השירותים שלנו משתרעים מעבר לישראל, שכן אנו עורכים בדיקות האזנה ואיתור מצלמות נסתרות בכל מקום ובכל מדינה.מי שמוביל את הצוות שלנו הוא שי מדר, חוקר ותיק עם 27 שנות ניסיון בחקירות פרטיות ורקע טכנולוגי רב.

הכשרה והשכלה אקדמית:

  • רישיון חוקר פרטי ורישיון ניהול משרד חקירות ממשרד המשפטים.
  • תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה וחשמל.
  • תואר ראשון בהנדסת מחשבים.
  • קצין לוחמת סייבר מוסמך (CWS).
  • מנהל אבטחת מידע מוסמך (CISO).

הידע והמומחיות הרבים של שי מדר הן בטכניקות חקירה והן בטכנולוגיה מאפשרים לנו לספק פתרונות מקיפים ומתקדמים ללקוחותינו. עם הניסיון המשולב של הצוות שלנו וההכשרה המיוחדת שלנו, אנו מחויבים לספק תוצאות יוצאות דופן בזיהוי האזנות סתר וזיהוי מצלמה נסתרת.

אנו מבינים את החשיבות של פרטיות ואבטחה בעולם של היום, ואנו שואפים לספק ללקוחותינו את השקט הנפשי המגיע להם. עם ידע חקירות, אתה יכול לסמוך על כך שדאגות הפרטיות שלך יטופלו במקצועיות ובסודיות מירבית.

באמצעות שימוש בציוד המתקדם והיקר ביותר בתחום, הכולל מצלמות IR, מצלמות תרמיות, גלאי צמתים לא ליניארי – NLJDs, וסורקי RF, נוכל לספק לך רמת הגנה שאין שני לה.

צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו וכיצד נוכל לסייע לך בשמירה על המרחבים האישיים והמקצועיים שלך מפני איומים נסתרים.

איתור מצלמות נסתרות

איתור מצלמות נסתרות:

בידע חקירות, אנו גאים ביכולתנו לגלות אפילו את המצלמות הנסתרות הממוקמות בצורה דיסקרטית ביותר.

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תוך שימוש במצלמות אינפרא אדום (IR), מצלמות תרמיות, וסקנרי RF , נוכל לזהות עבורך מצלמות נסתרות גם אם הן חבויות במקומות הנסתרים ביותר. מצלמת ה-IR לוכדת את האור האינפרא האדום הנפלט מעדשות מצלמה נסתרת, ומאפשרת לנו לזהות מכשירים שעלולים להיות מוסווים או ממוקמים בצורה נסתרת לחלוטין, לעין בלתי מזוינת. בנוסף, המצלמה התרמית מזהה שינויים עדינים בטמפרטורה הנגרמת על ידי רכיבים אלקטרוניים פעילים, מה שמאפשר לנו לאתר מצלמות נסתרות הפולטות חתימות חום.

על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, אנו מבטיחים לך שאם ישנה מצלמה נסתרת בחלל הנבדק, היא תזוהה ברמת דיוק של 100%, כדי להגן על הפרטיות שלך.

זיהוי מכשירי האזנה:

בנוסף לאיתור מצלמות נסתרות, בידע חקירות מתמחים באיתור ונטרול מכשירי האזנה. מכשירים אלה מהווים איום משמעותי על הפרטיות שלך ועלולים לסכן מידע רגיש. כדי להתמודד עם האיום הזה, אנו משתמשים בגלאי צומת לא ליניאריים (NLJDs). מכשירים מתוחכמים אלה תוכננו במיוחד כדי לזהות אלקטרוניקה מוסתרת בתוך קירות, רהיטים או כל אזור חשוד אחר.

על ידי פליטת גלי רדיו וניתוח השתקפויות, ה-NLJDs שלנו יכולים לזהות חתימות אלקטרוניות המעידות על נוכחות של מכשירי האזנת סתר או האזנת סתר. על ידי ביצוע סריקות יסודיות של המרחב שלך, אנו מבטיחים שכל איומי האזנה פוטנציאליים יתגלו במהירות יבוטלו, ובעזרת דוח נממצאים המקיף שתקבל תוכל לפנות להמשך טיפול מול משטרת ישראל.

זיהוי מקיף עם סורקי RF:

כדי לספק הערכה מקיפה של המרחב שלך, ידע חקירות משתמש בסורקי RF מתקדמים. סורקים אלו ממלאים תפקיד מכריע בזיהוי שידורים אלחוטיים הנפלטים מהאזור הנבדק.

בבדיקת האזנה על ידי סריקת ספקטרום התדרים, אנו יכולים לאתר במדויק שידורים לא מורשים ממצלמות נסתרות או ממכשירי האזנת סתר. באמצעות ניתוח מדוקדק חשיפה וביצוע פעולות מהירות, אנו מבטיחים הגנה על פרטיותך על ידי נטרול כל שידור יוצא לא מורשה.

אתיקה מקצועית:

ידע חקירות פועלת עם הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר בביצוע חקירה, והכל במסגרת החוק. אנו מקפידים על חסיון לקוחותינו בדרגה המחמירה ביותר, כפופים להנחיות משפטיות ואתיקה מקצועית בכל החקירות שלנו. ההתמקדות שלנו היא בגילוי מצלמות נסתרות ומכשירי האזנת סתר הפוגעים בזכויות שלך ופולשים לפרטיות שלך.

כשאתה מעסיק את שירותינו, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהפעילות שלנו מתנהלת בגבולות החוק, ואף מספקים לך תהליך חקירה שקוף וחוקי, עימו גם תוכל לפנות למשטרה להמשך טיפול.

פתרונות מותאמים אישית:

ב- ידע חקירות, אנו מכירים בכך שדאגות הפרטיות של כל לקוח הן ייחודיות. אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית המותאמים לדרישות האישיות.

על ידי עבודה צמודה עם הלקוחות שלנו, אנו משיגים תובנות לגבי הנסיבות והדאגות הספציפיות שלהם. זה מאפשר לנו לספק שירותי זיהוי וחשיפת אמצעי צילום סמויים והאזנות סתר מותאמים אישית, הנותנים מענה יעיל לדאגות הפרטיות הייחודיות שלך, ובכך מבטיחים הגנה מקסימלית על המרחבים האישיים שלך.

סיכום:

בכל הנוגע לאיתור מצלמות נסתרות ומכשירי ציתות, ידע חקירות נמצאת בחזית הטכנולוגית המתקדמת ביותר עם הציוד המתקדם שלנו.

תוך שימוש במצלמות IR, מצלמות תרמיות, גלאי צמתים (NLJDs) וסורקי RF. אנו לא משאירים אבן על כנה בהגנה על החללים האישיים שלך מפני האזנות או צילום סמוי. סמוך עלינו כי נוכל לספק לך מקצוענות ללא תחרות, באמצעות חוקרים מומחים, מהנדסים ואנשי סייבר מומחים, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, והכל כדי לתת לך את השקט הנפשי, תוך שמירה על פרטיותך ואבטחתך האישית.

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !