האזנות סתר

ביצוע האזנות סתר. במידה ומתקיימת שיחה חשובה, פגישה, או כל דבר שברצונך לתעד, ואתה חלק מהשיחה.

אנו יכולים לספק לך מכשירי הקלטה זעירים המותאמים בדיוק לצרכיך.

חשוב לציין! במידה ואתה מקליט שיחה שאינך חלק ממנה, המדובר בעבירה פלילית שדינה עד 5 שנות מאסר. 

במקרי חקירות רבים ישנו צורך בהקלטה ותיעוד של שיחות, התבטאויות ושיחות טלפון וזאת ללא ידיעת המוקלט. הקלטות אלה הינן חיוניות לעיתים קרובות כראיות בבית המשפט.


הקלטה מסוג זה אינה מוגדרת בתור האזנת סתר , וחשוב להדגיש זאת- האזנות סתר אינן חוקיות ומהוות עבירה פלילית, וכמובן שאינן קבילות בבית משפט ועלולות לגרום נזק רב למבצע אותן.במקרה שאדם מקליט שיחות כאשר הוא צד פעיל בשיחה, זוהי האזנה חוקית לחלוטין בישראל, ואינה מוגדרת האזנת סתר. ועל כן יכולה לשמש כראיה, שעשויה לשרת אותך ולשנות את כף המאזניים לטובתך.
על מנת שהקלטה תתקבל כראייה קבילה בבית משפט, נתוני ההקלטה כגון תאריך ושעה מדויקים, פירוט מלא של השותפים לשיחה ועוד, צריכים להיות מתועדים ומפורטים.
כמו כן, נדרש תמלול מדויק ומקצועי של ההקלטה, וזהו תנאי בסיסי לקבילות הראיה בבית משפט.

 

האזנות סתר

 

השירותים והציוד אותם אנחנו מספקים בתחום של האזנות סתר:

•   מכשירי הקלטה זעירים.

•   מצלמות סמויות זעירות עם וידאו ושמע.

 

משרד "ידע חקירות", מספק שירותי בדיקת האזנה וגילוי האזנות סתר מהמתקדמים בארץ, ע"י שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר.

החוקרים ב"ידע חקירות" הינם מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, יודעים את החוק על  בוריו ואת דרכי הפעולה האפקטיביות ביותר המותרות במסגרת החוק. בשל כך, המידע אותו אוספים ומקליטים חוקרים שלנו במסגרת האזנה וע"י מקליט שיחות הינו קביל בבית משפט ומשמש כראייה חשובה ואפקטיבית.

 

במסגרת שרותנו, משרד חקירות "ידע חקירות" מעביר ללקוחותיו דו"ח חקירה מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך.דו"ח החקירה המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום של האזנות סתר, על מנת לוודא כי החומר הינו חוקי וקביל בבית משפט ויכול לשמש כחומר ראייתי במקרה הצורך.

משרד חקירות "ידע חקירות" עובד עם עורכי דין מהטובים בארץ וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !