חוקר פרטי מעקבים

משרד ידע חקירות מתמחה בביצוע מעקבים מורכבים ברמה מבצעית גבוה, עם חוקר פרטי מעקבים מומחה לצילום סמוי, מומחה להתקנת מצלמות סמויות בשטח תוך כדי עבודת המעקב, ביצוע תצפיות וחקירות סמויות בשטח, לבניית תיק ראיות איכותי.

חוקר פרטי מעקבים מטעמנו, יפעל במהירות המקסימלית, ביעילות, וברגישות הנדרשת לכל תיק ותיק, יאסוף ראיות מתועדות היטב, ויספק לך דו"ח חקירה מפורט בליווי סרטי וידאו ותמונות רבות, שישקפו ככל שניתן, את שאירע בזמן המעקב.

במשרד ידע חקירות מועסקים עוקבים מנוסים, עם המון שעות מעקבים בשטח בכל נושא. תיקי אישות, תיקים עסקיים, מעקבי עובדים ועוד. חוקר פרטי מעקבים במשרד ידע חקירות, מחויב לאיסוף ראיות ותיעודן באופן חשאי מבלי להיחשף.

עוקבים / חוקרים פרטיים במשרדנו עושים שימוש בציוד מעקב המתקדם ביותר.

ראיות אותן אוספים עוקבים במהלך מעקב הינן איכותיות, מתועדות היטב, ויכולות לשמש ראיות קבילות בבית משפט.

חוקר פרטי מעקבים

ביצוע מעקבים ע"י חוקר פרטי מעקבים בתחומים :

      • מעקבי בגידות.

      • מעקבי לגילוי הונאות.

      • מעקבי גירושין.

      • מעקב לגילוי מעילות.

      • מעקב איסוף ראיות משפטיות.

      • מעקב כלכליים.

      • מעקבי ריגול תעשייתי.

      • גילוי מכשיר מעקב לרכב (GPS)

    ביצוע מעקב סמוי על ידי חוקר פרטי מעקבים, מהווה יתרון עצום, היות והוא מתמחה בנושא, ובעל ידע טכני רב לצורך שימוש בציוד מעקב מתוחכם, התקנת מצלמות סמויות בשטח, ציוד הקלטה משוכלל ועוד.

    כמו כן, משרד ידע חקירות מעסיק עוקבים, חוקרים, בלשים ואנשי שטח מהמנוסים והמקצועיים בארץ ובעולם, המתמחים בשיטות עיקוב או תצפית שונות ומחויבים לאיסוף ראיות ותיעודן באופן המקצועי והדיסקרטי ביותר. ראיות אותן אוספים עוקבים במהלך עיקוב או תצפית הינן איכותיות, מתועדות היטב, ויכולות לשמש ראיות קבילות בבית משפט.

    חוקרים פרטיים מעקבים - בגידה

    בעת תכנון מעקב ע"י חוקר פרטי מעקבים או תצפיות, נלקחים בחשבון הפרמטרים הבאים:

        • מיקום גיאוגרפי ותנאים סביבתיים של הציר עליו ינוע האובייקט. 

        • אמצעי התחבורה שבו משתמש האובייקט (אופנוע, כלי רכב פרטי או תחבורה ציבורית, סוג כלי הרכב וכו´- לפי אמצעי התחבורה נקבעים סוגי כלי עיקוב בהם עוקבים עושים שימוש)

        • האם בוצע על האובייקט מעקב בעבר.

        • סביבתו המקצועית של האובייקט ועיסוקו.

        • סביבתו החברתית של האובייקט. 

      מהלך המעקב

      במהלך מעקב נעשה שימוש בכלי רכב שונים המותאמים במיוחד לצורך מעקב או תצפית, ומשתנים בין מעקבים שונים על מנת למנוע חשד מצד האובייקט.  חוקר פרטי מעקבים עושה שימוש, בציוד טכני מתקדם כגון: מצלמות, אמצעי עיקוב טכני,  ציוד הקלטה, וידאו דיגיטאלי ועוד. לכל מעקב מותאם ציוד מעקב נדרש.

      חוקר פרטי מעקב

      בסיום המעקב

      בסיום המעקב מקבל הלקוח דוח מעקב כתוב הכולל תמונות מצולמות, חוקר פרטי מעקבים, יפרט את כל מהלך המעקב ע"פ התאריכים והשעות. ויצורף לדו"ח גם סרטוני הוידאו, במקרה ויהיה צורך בכך.

      כדי שלא לחשוף את עצמם, חוקר פרטי מעקבים ישתמש בכל יציאה למעקב סמוי בשלל גאדג'טים מעניינים שיאפשרו לו לעקוב אחר המתרחש – מבלי להתבלט או לעורר תשומת לב.

      אם פעם בעת שרצית להתבונן אחר נעקב היית צריך משקפת, כיום עם התפתחותה המואצת של הטכנולוגיה, התווסף ציוד דיגיטלי מתקדם, עם יכולת הקרבה (זום) של פי 60, כך שניתן מעבר לראות את המתרחש, לתעד אותו. כל חוקר פרטי מעקבים, מחזיק ציוד טכנולוגי משוכלל, בעל יכולת תיעוד ברמה מאוד גבוה, ויכולת טכנית להתקין מצלמות סמויות בשטח, מבלי לעורר את חשדו של איש, כך שהיא תוכל לצלם בחופשיות, מקומות שבהם חוקר לא יכל לעמוד ולצלם, משום שיכול להיחחשף.

      על מנת לתעד את המתרחש מבלי לעורר תשומת לב, חוקר פרטי מעקים מסתובב עם מצלמות סמויות וזעירות המוסוות כפרטי לבוש שונים. כיום חוקרים פרטיים רבים משתמשים במצלמות ואמצעי הקלטה הנראים כעטים שגרתיים, משקפי שמש או כפתורים בחולצה. מלבד אמצעי ההקלטה, בארגז הכלים של כל חוקר ניתן למצוא משדרי ג' פי אס מוסווים ומדויקים. אלה משמשים את החוקרים ומאפשרים להם לדעת, היכן נימצא הנעקב בכל רגע נתון, ומבלי שכמובן יידע על כך.

      בכל מעקב סמוי, השימוש בציוד מוגבל לפי החוקים החלים באותה המדינה (כמו "חוק הגנת הפרטיות") .

      במסגרת שירותינו, משרד חקירות "ידע חקירות" מעביר ללקוחותיו דו"ח מעקב מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך. דוח מעקב או תצפית המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום על מנת לוודא כי החומר הינו חוקי וקביל בבית משפט ויכול לשמש כחומר ראייתי במקרה הצורך. משרד חקירות "ידע חקירות" עובד עם עורכי דין מהטובים בישראל וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

      ייעוץ ראשוני חינם

      השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

      לקוחות ממליצים

      ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
      ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
      קרא עוד
      בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
      יעל טייכר
      יעל טייכר
      קרא עוד
      תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
      אריה דב דובינסקי
      אריה דב דובינסקי
      קרא עוד
      שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
      יוסי שקדי
      יוסי שקדי
      קרא עוד
      משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
      studio morin
      studio morin
      קרא עוד
      החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
      דנה דהן
      דנה דהן
      קרא עוד
      המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
      Guy Michael
      Guy Michael
      קרא עוד
      משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
      Briggs Gilmore
      Briggs Gilmore
      קרא עוד
      ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !