משרד חקירות במרכז

משרד ידע חקירות נותן שירותי משרד חקירות במרכז ישראל אך לא רק, שירותנו יכולים להתפרס בהתאם לעבודה הנדרשת בישראל וגם בעולם, מאחר ואנו ממוקמים באזור הבורסה ברמת גן, אנחנו נותנים שרותים נוחים יותר, לאזור גוש דן והסביבה.

 

משרדנו מספק שירותי משרד חקירות במרכז הארץ לנושאים הבאים:

  • מעקבים אחרי בגידות
  • חקירות כלכליות
  • גילוי האזנות סתר
  • חקירות מודיעין עסקי
  • מצלמות סמויות
  • חקירת בגידות
  • איתורים
  • חקירות קניין רוחני
  •  

 משרד חקירות במרכז

 

מדוע להיעזר בשירותיו של משרד חקירות במרכז?

אנחנו חיים בעולם שבו הוכחות זה שם המשחק, בין אם אתם בטוחים שיש לכם קייס ובין אם מדובר רק על ספיקולציה, כל עוד אין הוכחה חותכת לחשד שלכם – המצב לא ייפתר.

ידע חקירות משרד חקירות במרכז – מהמובילים ומהמקצועיים ביותר בארץ, בעל וותק של מעל ל- 25 שנה יתן לכם שרותי חקירות ברמה מקצועית, לביצוע חקירות פרטיות, או השכרה של צוות חוקרים פרטיים למשימות חקירה בכל התחומים.

למשרד ידע חקירות שרותי משרד חקירות במרכז הארץ עם ידע וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם – אנו מעסיקים בין היתר מהנדסי אלקטרוניקה ומחשבים ומשתמשים בציוד המעקב מהשורה הראשונה בעולם.

 

שרותי משרד חקירות במרכז מתרכזים בערים הבאות:

 
 

במסגרת שירותינו, משרד חקירות "ידע חקירות" מעביר ללקוחותיו דו"ח מעקבים מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך, ע"י חוקר פרטי מעקבים מומחה.

דוח מעקב או תצפית המועבר ללקוח, עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום, על מנת לוודא, כי החומר הינו חוקי וקביל בבית המשפט, ויוכל לשמש כחומר ראייתי במקרה הצורך.
משרד חקירות במרכז "ידע חקירות" עובד עם עורכי דין מהטובים בארץ וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

 

 

כתוב את הכותרת כאן

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪. ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות. אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !