חוקר פרטי מומלץ

משרד ידע חקירות הינו חוקר פרטי מומלץ בישראל ע"י עורכי דין רבים, לקוחות פרטיים וחברות בארץ ובעולם.

בגלל התוצאות המדוייקות, המקצוענות, המהירות, היעילות ודוחות החקירה המפורטים אנחנו נחשבים לחוקרים פרטיים מומלצים ע"י לקוחות רבים.

המשרד מנוהל ע"י שי מדר, חוקר פרטי מומלץ וותיק. המשרד פועל מעל 25 שנים ומעסיק את מיטב החוקרים המומחים בענף. אנו נעזור לך להשיג את הראיות שישנו את קלפי המשחק עבורך, במקצוענות בלתי מתפשרת ובמחיר הוגן. לפרטים נוספים חייג, וחוקר בכיר מטעמנו יסייע לך במהירות הנדרשת.

משרד "ידע חקירות" מעסיק חוקר פרטי לכל תחום, מבצע חקירות איכותיות בארץ ובעולם, ברמה הגבוהה ביותר, ונעזר בסט כלים מדעיים וטכנולוגיים, רחב, מגוון, ומעודכן.

חוקר פרטי מומלץ

אנו מספקים את שירותינו לגופים ממשלתיים, ביטחוניים, חברות ציבוריות-מסחריות, משרדי עורכי דין ולקוחות פרטיים. הכל תוך שימת דגש על צורכי הלקוח והתאמת החקירה כך שתהיה מותאמת לצרכיו המדויקים. תוך מתן יחס אישי וליווי מלא לאורך כל הדרך, הכוונה ויעוץ משפטי במידת הצורך על ידי עו"ד מטעמנו.

אנו מקפידים על חיסיון לקוחותינו באופן מחמיר.

המשרד עובד בפריסה ארצית ובמגוון תחומים:

  • חוקר פרטי מומלץ בגידות   
  • חקירות כלכליות
  • בדיקת האזנה בטלפון נייד
  • גילוי האזנות בבית ברכב או במשרד
  • גילוי מצלמות סמויות
  • חקירות סייבר ואבטחת מידע
  • מידע עיסקי ותעשייתי
  • חוקר פרטי גירושין
  • חקירות רקע טרם התקשרות עסקית

אנו שמים דגש על אמצעים טכנולוגיים מעודכנים ברמה הגבוה ביותר, שימוש במצלמות סמויות תוך כדי עבודה בשטח, איסוף מודיעין איכותי בארץ ובעולם, החוקרים במשרדנו פועלים רק לפי החוק, ע"פ חוק בישראל ומוגדר כמי שמספק שרותי איסוף והשגת ראיות אודות נחקרים, במסגרת מגבלות החוק בדרכים מגוונות ומתוחכמות ותוך מחויבות לשמירה על חיסיון.

לפי החוק במדינת ישראל, לא יעסוק אדם כחוקר פרטי, אלא אם יש בידו רישיון לעסוק בחקירות פרטיות מאת הוועדה לרישוי חוקרים פרטיים ושרותי שמירה בישראל, תחת משרד המשפטים. 

אנו מספקים את שירותינו ללקוחות שונים בכל המגזרים, לקוחות פרטיים, חברות קטנות וגדולות, חברות ציבוריות ומשרדי עורכי דין.

מעקבים

ביצוע מעקבים באמצעות עוקבים, חוקרים פרטיים, בלשים ואנשי שטח מהמנוסים והמקצועיים בארץ ובעולם, המחויבים לאיסוף ראיות ותיעודן באופן המקצועי והדיסקרטי ביותר. ראיות אותן אוספים עוקבים במהלך המעקב הינן איכותיות, מתועדות היטב, ויכולות לשמש ראיות קבילות בבית משפט.

חוקר פרטי מומלץ

חקירות כלכליות ואיתור נכסים

לחוקר פרטי המלצות רבות על המחלקה הכלכלית במשרד "ידע חקירות", אנו מתמחים בביצוע חקירות כלכליות בדרגות עומק שונות, ע"פ צרכי החקירה והלקוח.

חקירות איתור נכסים ורכוש – התחמקות של בעלי חוב מלשלם את חובם בטענה כי הם חסרי רכוש, ניסיונות להברחת נכסים, רכוש אשר אחד מבני הזוג אינו יודע על קיומו, השתלטות גורם זר.

חקירות עסקיות – מודיעין עסקי

מתן שירותי מודיעין עסקי על ידי חוקר פרטי מומלץ, בקרב לקוחות רבים, לכל סוגי החקירה בחברות, ובכל היקף נדרש. מודיעין עסקי הינו כלי חשוב והכרחי בעולם העסקים, ומהווה אמצעי חיוני ומכריע בכל חברה בתהליך קבלת החלטות, גיבוש אסטרטגיה מול מתחרים וזיהוי הזדמנויות.

חקירות אישות ובניית תיק גירושין

ניסיוננו הרב בתחום חקירות אישות שנצבר במהלך השנים והכרותינו הקרובה עם שיטותיהם ודפוסי התנהגותם של בוגדים או בוגדות, חוקר פרטי מומלץ ממשרד ידע חקירות, ביחד עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותנו, הם הגורמים לכך שאחוזי ההצלחה שלנו בתחום חקירות אישות וחשיפת בגידות הם מהגבוהים בארץ ולכן ידע חקירות זכתה בטייטל – חוקר פרטי מומלץ!

חוקר פרטי גירושין

בניית תיק גירושין

למשרדנו חוקר פרטי מומלץ שיבנה עבורך תיק גירושין מלא, על בגידה, באמצעות צוות מעקב, חקירה, ודיבוב, מומחים בחקירה, איסוף ותיעוד של חומר קביל והכרחי לצורך בניית תיקי גירושין ותיקי אישות. עומדים לרשותנו האמצעים, הקשרים הנחוצים והכלים המתקדמים ביותר לצורך איסוף ראיות ובניית תיק גירושין שיעזרו לכם במאבק משפטי המלווה הליך קשה זה.

גילוי האזנות סתר

שירותי בדיקות האזנות סתר לגילוי וחשיפת האזנות סתר בבית, במשרד, ברכב, בקו הטלפון, במרכזיה האלקטרונית, בשלוחות הטלפון, בדיקות האזנה לפלאפון ומכשירים סלולריים או סמארטפונים. ע"י חוקר פרטי מומלץ על ידי החברות המובילות במשק, אנו נותנים שרותי גילוי האזנות סתר למוסדות ממשלתיים, ציבוריים, חברות, ארגונים וליחידים. לרשותנו עומד הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לביצוע בדיקות האזנת סתר לחשיפה ואיתור של מכשירי ציתות והאזנה.

חקירות טרם התקשרות עסקית

חקירות רקע מקיפות ופרטניות מבוצעות ע"י חוקר פרטי מומלץ מומחה לחקירות כלכליות, כולל הקצאות אשראי, חובות קיימים, פעילות עסקית בעבר ובהווה, נתונים לגבי רכוש קבוע ונזיל, מקורות הכנסה בעבר ובהווה, מצב משפטי, מקומות עבודה קודמים, קשרים משפחתיים וחברתיים.

אבטחת מידע

שיטות חקירה מקוריות ואפקטיביות לזיהוי ומניעת ריגול תעשייתי בעסק, חוקי ושאינו חוקי. החקירה נעשית ע"י זיהוי ובדיקת חולשות ואזורי "בטן רכה" הן בעסק עצמו והן בחברות חיצוניות הנותנות שירותים שונים לעסק וחשופות למידע סודי או רגיש.

חוקר פרטי מומלץ - אבטחת מידע

סודיות מובטחת!  מעל הכל אנו מקפידים על חיסיון לקוחותינו!

בכל הכרוך בפעולות החקירתיות והמבצעיות של המשרד, הכלל שלנו הינו, שבחקירות מורכבות ורגישות בעל המשרד שי מדר, חוקר פרטי בכיר, ימצא תמיד בשטח ויפקח אישית על כל מהלך החקירה, והבאת הראיות.

החוקרים והעוקבים העובדים במסגרת פעילות המשרד הינם מורשים משרד המשפטים, בוגרי יחידות מיוחדות, מקצועיים ומנוסים.

במסגרת שירותינו ידע חקירות מעבירה ללקוחותיה דו"ח חקירה מקיף ומפורט בשילוב חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך. דוח חקירה המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום וגם על ידי חוקר פרטי מומלץ לבצע זאת, על מנת לוודא כי החומר הינו חוקי וקביל בבית משפט ויכול לשמש חומר ראייתי במקרה הצורך. בידע חקירות חוקרים פרטיים מקצוענים – אנו עובדים עם עורכי דין מהטובים בארץ ומספקים ללקוחותינו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנים את לקוחותינו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

חוקר פרטי מומלץ באזור המרכז:

  • חוקר פרטי בתל-אביב
  • חוקר פרטי בהרצליה
  • חוקר פרטי בראש העין
  • חוקר פרטי בנתניה
  • חוקר פרטי בכפר סבא
  • חוקר פרטי במודיעין
  • חוקר פרטי בראשון לציון
  • חוקר פרטי ברחובות
  • חוקר פרטי באשדוד
  • חוקר פרטי בפתח תקווה
  • חוקר פרטי בחולון
  • חוקר פרטי בגבעתיים

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !