חוקר פרטי גירושין

בניית תיק גירושין ע"י חוקר פרטי גירושין מומחה

בהליך גירושין, לקחת חוקר פרטי גירושין, הוא מצרך שישנה את קלפי המשחק עבורך

בניית תיק גירושין ע"י חוקר פרטי – חקירת בגידות וחקירות גירושין.

מעקבים, חקירות כלכליות לאיתור כספים שהוברחו

משרד ידע חקירות מעסיק בלשים פרטיים מומחים בחקירות גירושין, איסוף ותיעוד של חומר קביל והכרחי לצורך בניית תיקי גירושין ותיקי אישות. 

חוקר פרטי גירושין

להלן כמה גורמים שיש לתת עליהם את הדעת לפני תחילת בניית תיק גירושין

תשלום מזונות 

לאחר לקיחת חוקר פרטי גירושין מומחה, שיבצע עבורך חקירות גירושין ויבנה עבורך תיק גירושין איכותי, המזמין/ה ידע/ה כמה בן/ת הזוג מרוויח/ה.

ואם נתפסה בגידה?

גובה תשלום המזונות יושפע מהממצאים שיתגלו בדו"ח החקירה.

כמו כן, גובהם של דמי מזונות נקבע על פי רמת החיים ורמת ההכנסה של בני הזוג. נדרשת חקירה מעמיקה על מנת לקבל מידע מדויק ומתועד ושהינו קביל בבית משפט, על רמת הכנסה של בן או בת הזוג, גם בעת קביעת גובה דמי מזונות וגם בעת תביעה בגין אי תשלום מזונות.

חקירה מסוג זה הינה חקירה כלכלית: חוקר פרטי גירושין מומחה או צוות חוקרים, ינהלו מעקבים וחקירות אודות זרימת כספים, מקורות הכנסה, או הטבות סוציאליות, שברשות בן או בת הזוג.

חוקר פרטי גירושין

חלוקת רכוש

נושא חלוקת הרכוש הינו אחד הנושאים המרכזיים בבניית תיק גירושין. הנושא הינו מורכב ורגיש ובעל ההשפעה הגדולה ביותר על עתידו הכלכלי של כל אחד מבני הזוג, ומצריך חקירה של חוקר פרטי גירושין, שיבצע חקירות גירושין אשר במהלכם יבוצע איסוף ראיות, וביצועע בודה יסודית ומקיפה של בלש פרטי או חוקר פרטי מנוסים.

העיקרון שנקבע על ידי בית המשפט העליון ושעל פיו עובדים בתי המשפט בישראל הוא שכל רכוש מכל סוג שהוא אשר צבר כל אחד מבני הזוג במהלך חיי הנישואין וכל עוד חיו בני הזוג תחת קורת גג אחת וקיימו מינימום של חיים משותפים – מחולק בין שני הצדדים בחלקים שווים, בלא חשיבות על שם מי הוא רשום.

חשוב לציין כי גם אם אחד מבני הזוג אינו משתכר אך עוסק בעבודת גידול הילדים, עבודת משק הבית, ועידודו וטיפוחו של בן הזוג העובד, המאמץ שהשקיע שקול למאמץ שהשקיע בן הזוג העובד והוא זכאי לחלק שווה ברכוש ובנכסים.

הנכסים המתחלקים בין בני הזוג

זוגות מתגרשים מנהלים ויכוחים על נכסים אשר יש לחלק במסגרת חלוקת רכוש.

בדרך כלל, כל זכות שהיא שיש לה שווי כלכלי, ונצברה במהלך חיי הנישואין תחולק בין בני הזוג בחלקים שווים.

גם קופות גמל, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים מענקי מחקר ואופציות אשר נצברו ע"י בני הזוג במהלך החיים המשותפים מוגדרות רכוש משותף, ומתחלקות בין בני הזוג בחלקים שווים.

משרד חקירות "ידע חקירות", מלווה את לקוחותיו לפני ובמהלך בניית תיק גירושין ע"י חוקר פרטי גירושין מומחה – נעשיית עבודת חקירה , בילוש מקצועית לצורך איסוף ותיעוד בדו"ח חקירה של כל האינפורמציה לגבי נכסים ורכוש משותף.

חוקר פרטי גירושין

חובות משותפים

חובות שנבעו ממהלך החיים המשותפים, או מרכישת נכס משותף, הם משותפים ובני הזוג נושאים בחוב זה בחלקים שווים.

לעומת זאת, חוב שאינו קשור למשק הבית המשותף, לא יכנס למסגרת האיזון בין הצדדים, ובן הזוג שאינו אשם בחוב אינו צריך לשאת בו.

למשל: חוב שנוצר ע"י בן הזוג השני ע"י פעולות לא חוקיות, במסגרת בגידות, הימורים וכד´.

ניסיונות הברחת נכסים מצד בן/בת הזוג

במקרים רבים, יכול חוקר פרטי גירושין מומחה לגלות כי אחד מבני הזוג מחזיק ב- חשבון בנק סודי, לרוקן את חשבון הבנק המשותף בלא ידיעת בן/ בת הזוג, ולבצע פעולת הברחת  כספים או הברחת נכסים לחו"ל ואף להמציא חובות פיקטיביים.

חוקרים פרטיים במשרדנו, ע"י עבודת חקירה, בילוש, או מעקב מגלים ניסיונות הברחת נכסים או הסתרת נכסים. משרד חקירות "ידע חקירות" עוזר בהליכי הוצאת צו מניעה האוסר על בן/ בת הזוג לעשות כל פעולה ברכוש.

רכוש אשר אחד מבני הזוג אינו יודע על קיומו.

בעת חלוקת רכוש בין בני הזוג, הרכוש שמחולק, הוא למעשה, רק רכוש שאתם יודעים על קיומו.

חוקר פרטי גירושין

ומה אם ישנו רכוש אשר אתם אינכם יודעים על קיומו?

מצב כזה יכול לקרות, למשל, כאשר אחד מבני הזוג מקים עסק או חברה במהלך חיי הנישואין ורושם את המניות והרכוש על שמו בלבד. לבן/ בת הזוג לא יהיה מידע לגבי היקף פעילות החברה או העסק, גודל נכסים (או לחילופין גודל חובות).

במהלך בניית תיק גירושין, תוכלו לקבל את כל המידע, לגבי פעילויות עסקיות של בן/ בת הזוג, אופיין והיקפן.

אם אין לכם את מידע מדויק ומפורט- אתם עלולים להפסיד הרבה מאוד כסף.

שימוש בשירותיו של חוקר פרטי גירושים או בלש פרטי מנוסה יחסוך לכם הרבה נזקים ועוגמת נפש.

במסגרת שירותינו, משרד חקירות "ידע חקירות" מעביר ללקוחותיה דו"ח חקירה מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך.

דוח חקירה המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום על מנת לוודא כי החומר הינו חוקי, קביל בבית משפט ויכול לשמש חומר ראייתי במקרה הצורך. 

משרד חקירות ידע חקירות עובד עם עורכי דין לענייני אישות ומשפחה מהטובים בארץ וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בתחום.

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !