חקירות בינלאומיות

משרד ידע חקירות מבצע חקירות בינלאומיות ע"י חוקרים מומחים ובשיתוף פעולה עם משרדי חקירות אחרים  בכל העולם.

 

משרד ידע חקירות מבצע חקירות בינלאומיות, ופועל רבות מחוץ לגבולותיה של מדינת ישראל.

חקירה בינלאומית מתייחסת למגוון רחב של חקירות מכל התחומים:

  • חקירה כלכלית.
  • איתור נכסים.
  • איתור יורשים.
  • חקירת מודיעין עסקי.
  • דיני משפחה ועוד.

חקירות בינלאומיות

ברגע שאחד מהגורמים הנ"ל מתקיימים בחו"ל, כולל חקירת גורמים במדינות אחרות, או למעשה חקירה שנערכת במדינה אחרת, הופך את החקירה, לחקירה בינלאומית.

במקרים כאלה באמצעות חוקר פרטי מיוחד, יש לפעול במספר מדינות שונות ולהשתמש בטכניקות שונות של חקירה ואיסוף נתונים תוך שיתוף פעולה עם גורמים רבים במדינה זרה זו ובכפוף לחוק המקומי.

חקירה בינלאומית דורשת מיומנויות מקצועיות גבוהות, ומצריכה קשרים בינלאומיים ענפים, עם הגורמים הרלוונטיים.

למשרדנו קשרים עמוקים וענפים, עם משרדי חקירות וחוקרים רבים, ברחבי העולם. בסיטואציות רבות אנו נשתמש בחוקר מקומי לבצע את עבודת החקירה. כמו כן, למשרד ידע חקירות, ניסיון רב שנים בחקירות בינלאומיות, צוותי מעקב וחקירה רבים, וחלקם כבר פרושים ברחבי העולם.

משרדינו מבצע חקירות בינלאומיות מורכבות. יש למשרדנו קשרים עם חוקרים פרטיים בכל רחבי העולם,  מתמחה במתן שירותי חקירות בחו"ל. איסוף המידע נעשה בכלים מתוחכמים, ובכוח אדם איכותי שחלקו כבר נמצא בחו"ל, זמין ומוכן לבצע כל סוג חקירה ברת ביצוע, שיתבקש לבצע.

שיתוף פעולה עם גורמים ביטחוניים בישראל, מאפשרים למשרד ידע חקירות, להוציא ציוד מורכב ומשוכלל מישראל וחזרה, להיעזר בקונסוליות הישראליות של המדינה בה מתבצעת החקירה, כל אלו הופכים את משרד ידע חקירות למוביל בתחום החקירות הבינלאומיות.

חקירה בינלאומית בד"כ נדרשת במקרים הבאים:

  • חשד לבגידה מחוץ לגבולות המדינה.
  • חשד להעלמת כספים, או רכוש מחוץ לגבולות המדינה.
  • חקירות עסקיות על חברות מתחרות מחו”ל.
  • איתור חייבים שברחו לחו”ל.
  • חיפוש קרובים ובני משפחה.
  • בדיקת האזנה.

חקירות בינלאומיות

למשרדנו ציוד מתקדם וקשרים מקצועיים בכל העולם, שמסייעים לנו לאתר את האדם או המידע שדרוש ללקוח שלנו.

משרד ידע חקירות עם רישיון לעסוק בחקירות פרטיות, חבר בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל, חבר באיגוד העולמי לחוקרים ,(WAPI) וחבר איגוד העולמי לבלשים (W.A.D).

צוותים של חוקרים ועוקבים, יוצאי מערכות הביטחון ובעלי ניסיון בעבודה בזירה הבינלאומית, עובדים בשיתוף פעולה עם חוקרים פרטיים במדינות השונות ובכך מגיעים לתוצאות מדויקות ומהירות ולמידע איכותי ומפורט.

בכל הקשור בשירותי חקירות בחו"ל, כמו שאר השירותים שאנו מספקים, אנו שמים דגש על דיסקרטיות מוחלטת ומתן מענה בזמן אמת מסביב לשעון.

כל מה שחשוב לדעת על חקירות בינלאומיות המבוצעת על ידי חוקר פרטי:

באופן טבעי כשמתבצעת חקירה מחוץ לגבולות ישראל, העלויות הופכות לגבוהות יותר, בגלל הצורך לממן את הטיסות, השהות, החוקרים הפרטיים המקומיים, ושאר ההוצאות הנלוות.

משרדנו מתחייב להתנהלות יעילה, לזמינות, לאמינות ולמקצוענות חסרת פשרות.

סוג נוסף של חקירות בינלאומיות הוא חקירות כלכליות בינלאומיות, בהן צריך לאתר רכוש שהוחבא בחו"ל כגון דירות, חשבונות בנק וכספים שהועלמו והוברחו לחו"ל.

על-מנת לספק את התוצאות, או הראיות המבוקשות, כשהחקירה במדינה זרה, ישנו צורך רב, ביכולות ובניסיון נרכש, בביצוע חקירות בינלאומיות. שכן, לכל מדינה חוקים משלה, ובכדי לא לעבור על החוק, על החוקרים הבינלאומיים, להכיר את החוקים בכל מדינה. ובמקביל שימוש בקשרים ענפים, ביכולות חקירתיות ובניסיון עשיר בעבודה בחו"ל.

חוקר פרטי בינלאומי מטעמנו, עם הניסיון העשיר בתחום, מקל על תהליכים חקירתיים רבים. אנו עושים שימוש בסייענים שכבר פזורים ברחבי העולם. המדובר בקשרים שפיתחנו במהלך 30 שנה בתחום החקירות הבינלאומיות. כך אנחנו מתגברים על מכשולי השפה, מקבלים גישה למידע רגיש, או למידע חיוני אחר, שרק הסייען באותה המדינה יוכל לספק לך.

כך שלמעשה תמיד נשאף, שסייען מקומי יפגוש אותנו בחו"ל, בעת הגיענו לבצע חקירה.  

שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מקומיים

לצורך ניהול יעיל של חקירה בחו"ל כך שהיא תניב את התוצאות המבוקשות, ייתכן גם צורך בשיתופי פעולה עם גורמים במדינת היעד – למשל חוקרים פרטיים שיסייעו בניהול מעקב, משפטנים שיוודאו שכל הפעולות מתבצעות בהתאם לחוק המקומי ועוד. המורכבות הרבה מובילה לכך שלא כל משרד חקירות יודע להוציא לפועל פרויקט שכזה, ולכן אחד השיקולים בבחירת החוקר הפרטי הוא ניסיון ספציפי בביצוע חקירות בחוץ לארץ.

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !