חקירה פרטית בגידות

במשרד ידע חקירות מבצעים חקירה פרטית בגידות ע"י חוקרים פרטיים מומחים לביצוע חקירה לחשיפת בגידה ומתן דו"ח חקירה מפורט כראייה לבית המשפט.

צריך/ה לבצע חקירה פרטית בנושא בגידות?

גם שאתה בטוח שאין לך סיכוי להביא את הראייה הנדרשת, חקירה פרטית בגידות שתבוצע על ידי חוקר פרטי בגידות ממשרד "ידע חקירות", תספק את הסחורה, ותביא לך את הראייה שביקשת. אם זה בעזרת שימוש בציוד מעקב מתוחכם, או טכנולוגיות יחודיות, החוקר ידע לעשות את העבודה בצורה מושלמת, באחריות, במקצועיות ולא פחות חשוב, בדיסקרטיות מלאה.

 

חקירה פרטית בגידות

עבור רוב האנשים,  חקירה פרטית בגידות, אפופה מסתורין, רובנו לא מכירים חוקרים פרטיים באופן אישי ולא נזקקים להם ביום יום. לכן חשוב לדעת לבחור חוקר פרטי שמתמחה בביצוע חקירות לחשיפת בגידות. עבודה זאת דורשת מיומנויות יחודיות שלא לכל חוקר יש. כדי להבטיח שעבודת המעקב תתבצע בצורה הטובה ביותר, צריך שהוא יהיה חוקר שטח (ולא חוקר שיושב במשרד כל היום) ידע רב בצילום, ידע טכני רחב להתקנת מצלמות בשטח תוך כדי מעקב, רגישות מקסימליות לסיטואציה המאוד רגישה, שחלילה והמעקב ייחשף והמון ניסיון.

 

במשרד ידע חקירות חוקר פרטי בגידות מומחה, עם ניסיון רב, בדיוק בשביל זה!

 

כיצד מעקבים מתומחרים?

מעקבים מתומחרים לפי היקף שעות פעילות מעקב, ומספר הקילומטרים שבוצעו בפועל. ככל שנצמצם את היקף שעות הפעילות, עלות החקירה תרד. וזאת עוד סיבה למה כשמבצעים חקירה פרטית בגידות כדאי להשתמש בחוקר פרטי, שיודע איך לעשות את עבודת המעקב ביעילות.

חשוב שהראיות שיאספו יהיו איכותיות, מתועדות היטב וראויות וקבילות להצגה בבית המשפט.

מהלך המעקב

במהלך מעקב, חוקר פרטי בגידות, בעניין בגידה, יבצע שימוש בכלי רכב שונים המותאמים במיוחד לצורך מעקב או תצפית ומשתנים בין מעקבים שונים על מנת למנוע חשד מצד האובייקט.  

כל חוקר פרטי בגידות במשרד, מחזיק בסט כלים, הכולל מצלמות ווידאו ומספר מצלמות נסתרות, לצורך התקנתם בשטח, בזמן אמת.

חקירה פרטית בגידות

בסוף המעקב

לאחר סיום החקירה פרטית בגידות, החוקר המבצע בפיקוח בעל המשרד יגיש דו"ח חקירה מפורט, הכולל בתוכו צילומים ברורים, ותוכן כתוב, המשקף את אשר אירע במעקב, עם שעה ותאריך של כל אירוע בצורה מפורטת, שאירע במהלך היום.

אז מהם הפרמטרים שחשוב לבדוק?

  • וודאו כי האדם איתו אתם מתקשרים הינו חוקר פרטי בגידות מורשה, ובעל רישיון להפעלת משרד חקירות.
  • ישנם סוגים רבים של חקירות פרטיות ולכל סוג חקירה דרושים יכולות שונות, קשרים והתמקצעות שונה. ודאו שהמשרד איתו התקשרתם מתמחה בסוג חקירה לה אתם זקוקים.
  • וודאו שהוא לא מבקש מכם מחיר גלובלי, אלא לפי שעות. לפי מינימום של 5 שעות לכל פעילות ולא יותר ורק על זה הוא גובה כל פעם מראש, אלא כמובן, אם המעקב מוערך ביותר שעות.
  • וודאו שהדוחות שלו רציניים ומושקעים, שהתוכן יהיה ענייני, ראייתי ומוכח, עם הרבה תמונות בתוך הדו"ח שישקפו בצורה מושלמת את אשר אירע.
  • דוח על חקירה פרטית בגידות שיוצאת ממשרד "ידע חקירות" מגיע ל 40 וגם 60 עמודים. אנחנו מאמינים בהרבה תמונות בדוח חקירה, כי אין טוב ממראה עיניים.

 

התקשרתם עם משרד חקירות מורשה? בדקו מי יבצע עבורכם את העבודה בפועל

במקרים רבים, בעיקר במקרים של משרדי חקירות גדולים, אתם עלולים ליפול בין הכיסאות.

לא הייתם רוצים שהמקרה שלכם יטופל על ידי מתמחה שרק התחיל את עבודתו בתחום.

מומלץ שבכל חקירה פרטית בגידות יהיה לכל הפחות חוקר פרטי בכיר אחד, שיהיה אחד מאנשי הצוות בזמן המעקב.

שימו לב – לא כל חוקר פרטי הינו עוקב מקצועי!

אל תתפתו לבצע פעילות לא חוקית, אתם לא יכולים להשתמש בראייה והמהלך עשוי לסבך אותכם בעבירה פלילית.

ודאו כי כל פעולת חקירה שמציעים לכם הינה חוקית. פעילות שאינה חוקית עלולה לסבך אתכם.

 

פתרונות שאינם חוקיים לעיתים קלים ומהירים יותר, וחוקרים רבים נוטים לבצע פעולות חקירה לא חוקיות או שהינן ב"תחום האפור". אם נתתם את הסכמתכם לפעילות לא חוקית, אתם נושאים באחריות המלאה לכך ועלולים לשלם מחיר כבד על ההחלטה הזאת.

ודאו שכל פעולות חקירה המוצעות לכם חוקיות. חוקר פרטי בגידות מקצועי, יידע למצוא את הדרך החוקית לפתרון הבעיה שלכם. זוהי גם דרך טובה להתרשם מהמקצועיות ומהאמינות של משרד חקירות.

דוח חקירה המציג את כל הראיות שנאספו במהלך חקירה פרטית בגידות

בתום עבודת חקירה אתם מקבלים דוח חקירה פרטית בגידות מקיף ומפורט, שישמש אותכם כראייה קבילה בבית משפט.

חקירה פרטית בגידות מתבצעת על ידי חוקר פרטי מקצועי מתמחה בבגידות, שיצלם צילומי וידאו באופן רציף במהלך המעקב. ויאסוף ראיות שישמשו אתכם בהליכך המשפטי או כמנוף להפעלת לחץ על הצד השני להתפשר.

אנו נעזור לך להשיג את הראיות שישנו את קלפי המשחק עבורך, במקצוענות בלתי מתפשרת, ובמחיר הוגן.

מהות עבודתו של חוקר פרטי הינה לספק פתרונות, מידע והוכחות. אדם הרוצה להשיג מידע מכל סוג שהוא ואין ברשותו את הכלים להשגתו – יעסיק את שירותיהם של בלשים פרטיים העוסקים בעבודת חקירה ואיסוף מידע.

לפרטים נוספים חייג, וחוקר בכיר מטעמנו יסייע לך במהירות הנדרשת.

משרד "ידע חקירות" מבצע חקירות איכותיות בארץ ובעולם ברמה הגבוהה ביותר, ונעזר בסט כלים מדעיים וטכנולוגיים רחב, מגוון ומעודכן ביותר.

 

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪.ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות.אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !