בלש פרטי מחיר

בלש פרטי מחיר – אפשרי לדעת כמה עולה בלש פרטי, השאלה מה הצורך?

כשאנו שואלים את השאלה, בלש פרטי מחיר, אנחנו נשמח לדעת כמה עולה החקירה. אבל לעולם התשובה אינה קלה לחישוב. היות ויש חקירות שמתפרסות על כמה ימים, ויש חקירות שנגמרות ב 10 דקות.

כיצד נוכל לענות על השאלה? בלש פרטי מחיר, מבלי שבדקנו קודם מה היא החקירה, מה נדרש להשיג, והאם בכלל זה בר השגה.

חשוב לציין, כל בלש פרטי וחוקר פרטי במשרד "ידע חקירות", עובדים ברישיון בר תוקף, לעסוק בחקירות פרטיות, באישור המחלקה לרישוי חוקרים פרטיים במשרד המשפטים.

משרדנו מספק את שירותיו ללקוחות שונים בכל המגזרים. לקוחות פרטיים, חברות קטנות וחברות גדולות, חברות ממשלתיות ומשרדי עורכי דין.

 

מעקבים

ביצוע מעקבים באמצעות עוקבים, בלשים, בלשים ואנשי שטח מהמנוסים והמקצועיים בארץ ובעולם, המחויבים לאיסוף ראיות ותיעודן באופן המקצועי והדיסקרטי ביותר. ראיות אותן אוספים עוקבים במהלך המעקב הינן איכותיות, מתועדות היטב, ויכולות לשמש ראיות קבילות בבית משפט.

חקירות אישות

ניסיוננו הרב בתחום , כמו גם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותנו, הם הגורמים לכך שאחוזי ההצלחה שלנו בתחום חקירות אישות וחשיפת בגידות הם מהגבוהים בארץ. חקירות אישות שנצבר במהלך השנים והכרותינו הקרובה עם שיטותיהם ודפוסי התנהגותם של בוגדים או בוגדות

בניית תיק גירושין

ביצוע חקירות בניית תיק גירושין באמצעות בלשים פרטיים מומחים בחקירה, איסוף ותיעוד של חומר קביל והכרחי לצורך בניית תיקי גירושין ותיקי אישות. עומדים לרשותנו האמצעים, הקשרים הנחוצים והכלים המתקדמים ביותר לצורך איסוף ראיות ובניית תיק גירושין שיעזרו לכם במאבק משפטי המלווה הליך קשה זה.

 

בלש פרטי מחיר

חקירות כלכליות

המחלקה הכלכלית במשרד חקירות ידע חקירות מתמחה בביצוע חקירות כלכליות בדרגות עומק שונות, ע"פ צרכי ה חקירה והלקוח, על מנת לאסוף ולתעד מידע ברור ואמין על הנחקר, אשר יוכל לשמש את הלקוח בבית משפט.

חקירות עסקיות – מודיעין עסקי

מתן שירותי מודיעין עסקי לכל סוגי החברות ובכל היקף נדרש. מודיעין עסקי הינו כלי חשוב והכרחי בעולם העסקים, ומהווה אמצעי חיוני ומכריע בכל חברה בתהליך קבלת החלטות, גיבוש אסטרטגיה מול מתחרים וזיהוי הזדמנויות. 

איתורי נכסים

חקירות איתור נכסים ורכוש – התחמקות של בעלי חוב מלשלם את חובם בטענה כי הם חסרי רכוש, ניסיונות להברחת נכסים, רכוש אשר אחד מבני הזוג אינו יודע על קיומו, השתלטות גורם זר.

חקירות טרם התקשרות עסקית

כדי לא ליפול לפני התקשרות עסקית עם גורמים שאינך מכיר, יש לבצע חקירת רקע מקיפה ופרטנית. יש לבדוק הקצאות אשראי, חובות קיימים, פעילות עסקית בעבר ובהווה, נתונים לגבי רכוש קבוע ונזיל, מקורות הכנסה בעבר ובהווה, מצב משפטי, מקומות עבודה קודמים, קשרים משפחתיים וחברתיים.

גילוי האזנות סתר

שירותי בדיקות האזנות סתר לגילוי וחשיפת האזנות סתר בבית, במשרד, ברכב, בקו הטלפון, במרכזיה האלקטרונית, בשלוחות הטלפון, בדיקות האזנה לפלאפון ומכשירים סלולריים או סמארטפונים. לרשותנו עומד הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לביצוע בדיקות האזנת סתר לחשיפה ואיתור של מכשירי ציתות והאזנה.

אבטחת מידע

שיטות חקירה מקוריות ואפקטיביות לזיהוי ומניעת ריגול תעשייתי בעסק, חוקי ושאינו חוקי. החקירה נעשית ע"י זיהוי ובדיקת חולשות ואזורי "בטן רכה" הן בעסק עצמו והן בחברות חיצוניות הנותנות שירותים שונים לעסק וחשופות למידע סודי או רגיש.

בכל הכרוך בפעולות החקירתיות והמבצעיות של המשרד, הכלל שלנו, שבעל המשרד נמצא תמיד בתמונה, ובחקירות רגישות, נמצא לרוב גם בשטח, ותורם מניסיונו העשיר בהבאת הראיות האיכותיות ביותר שניתן לקבל, בזמן אמת. אם זה בביצוע מעקבים מתוחכמים, התקנת מצלמות סמויות בשטח בזמן מעקב, והוצאת מידע איכותי, תוך שימוש בתחבולות שונות ומגוונות.

במשרד מחלקה כלכלית, העוסקת בחקירות כלכליות מורכבות, ויחידה טכנית מבצעית העוסקת בחקירות סייבר לזליגת מידע, גילוי האזנות סתר בבית, ברכב או במשרד, ובהתקנה של מצלמות סמויות קבועות.

הבלשים והעוקבים העובדים במסגרת פעילות המשרד הינם מורשים משרד המשפטים, בוגרי יחידות מיוחדות, מקצועיים, ובעלי ניסיון רב שנים בביצוע מעקבים.

סודיות מובטחת!  מעל הכל אנו מקפידים על חיסיון לקוחותינו!

בלש פרטי מחיר – עכשיו הכל יותר ברור?

במסגרת שירותינו, משרד ידע חקירות מעביר ללקוחותיו דו"ח חקירה מקיף, מפורט, בשילוב חומר מצולם ומתועד. דוח החקירה המועבר ללקוח, עובר בדיקת עו"ד מטעמנו ובלש פרטי מחיר, מומחה, על מנת לוודא, כי החומר הינו חוקי וקביל. כך שיעמוד במבחן בית המשפט, כראייה חד משמעית.

אנו עובדים עם עורכי דין מהטובים בארץ ומספקים ללקוחותינו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך, מפנים את לקוחותינו, לטובי עורכי הדין בתחום.

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪. ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות. אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !