איתור כספים

ביצוע איתור כספים או נכסים, בכל מקום בארץ ובעולם

משרד החקירות "ידע חקירות" הינו מהמובילים בארץ בתחום חקירות איתור כספים ואיתור נכסים.  מקרים בהם נדרשת חקירה לאיתור כספים רכוש אחר או ביצוע חקירות כלכליות: התחמקות של בעלי חוב מלשלם את חובם בטענה כי הם חסרי כל. במידה והוכח כי ברשות החייבים נכסים רכוש או כספים- ניתן להוציא צו עיקול על אותם הכספים/נכסים עד להסדרת החוב.

  • ניסיונות להברחת כספים מצד בן/ בת הזוג:
  • במקרים רבים, יכול אחד מבני הזוג להחזיק בחשבון בנק סודי, לרוקן את חשבון הבנק המשותף בלא ידיעת בן/ בת הזוג, להבריח כספים או נכסים לחו"ל להמציא חובות פיקטיביים ולהעלים כספים מביטוחי חיים וקרנות השתלמות.
  • ע"י עבודת חקירה, בילוש ומעקב ניתן לגלות ניסיונות להברחת או הסתרת נכסים ולתת סעד של צו מניעה האוסר על בן/ בת הזוג לעשות כל פעולה ברכוש.
  • רכוש אשר אחד מבני הזוג אינו יודע על קיומו: דורש איתור נכסים. כך שבעת חלוקת הרכוש בין בני הזוג, הרכוש שמחולק, הוא למעשה, רק הרכוש שאתם יודעים על קיומו. ומה אם ישנו רכוש אשר אתם אינכם יודעים על קיומו?  מצב כזה יכול לקרות, למשל, כאשר אחד מבני הזוג מקים עסק או חברה במהלך חיי הנישואין ורושם את המניות והרכוש על שמו בלבד. לבן/ בת הזוג לא יהיה את המידע לגבי היקף פעילות החברה או העסק, וגודל הנכסים/כספים (או לחילופין גודל החובות).
  • חקירה ואיתור כספים רכוש או נכסים במקרה וישנו חשד כי ישנה השתלטות של גורם זר על נכסים רכוש או נכסים שאמורים לעבור במסגרת ירושה, או כי ישנם רכוש ונכסים שאין יודעים עליהם.

איתור כספים

 

הבלשים בידע חקירות הינם יוצאי יחידות מודיעיניות מיוחדות, ואגפי מודיעין בגופים ביטחוניים שונים.  במסגרת שירותיה, "ידע חקירות" מעבירה ללקוחותיה דו"ח חקירה מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד, והמלצות להמשך פעולה במקרה הצורך.דו"ח החקירה המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד המתמחה בתחום על מנת לוודא כי החומר הינו חוקי וקביל בבית משפט ויכול לשמש כחומר ראייתי במקרה הצורך. משרד החקירות "ידע חקירות" עובד עם עורכי דין מהטובים בארץ וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

להלן שירותי המשרד:

ייעוץ ראשוני חינם

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

לקוחות ממליצים

ירון אחרק  מפקד ימ"ר שרון
ירון אחרק מפקד ימ"ר שרון
קרא עוד
בתאריך 3/12/2005, בהיותך חוקר פרטי, ביצעת פעולת סיכול גניבת גנרטור חירום של עיריית רעננה שערכו כ – 1,000,000 ₪. ביצעת תיעוד מלא של גניבת הגנרטור אשר היא ראייה מרשיעה בבית משפט. בפעולה זו גם נעצרו 3 חשודים בפרשה ונתפסו 5 גנרטורים לחירום השייכים אספקת המים של מקורות. אנו מודים ומוקירים לך על שיתוף הפעולה עם ימ"ר שרון ועל דבקותך במטרה שהניבה תוצאות מרשימות, מנעה נזק חמור באספקת מים לתושבי העיר וחיסכון אדיר בחידוש המערכת בכלל.
יעל טייכר
יעל טייכר
קרא עוד
תודה תודה תודה ! שייקה תודה . תודה שהוכחת שאני לא הוזה, ובעלי באמת בוגד בי... בזכותך יצאתי בזמן ממערכת יחסים לא בריאה ומצאתי אהבה אמיתית!
אריה דב דובינסקי
אריה דב דובינסקי
קרא עוד
שי מדר חוקר מקצועי ביותר במיוחד בתחום גילוי האזנות סתר ברכב או בנייד. אדם ישר ואמין אני ממליץ עליו בחום. בברכה אריה.
יוסי שקדי
יוסי שקדי
קרא עוד
משרד חקירות מעולה, חוקר פרטי מקצועי ומיומן, חוקר פרטי במחיר הוגן. מומלץ!
studio morin
studio morin
קרא עוד
החלטה קשה לבחור משרד חקירות שבאמת יעשה את העבודה ולא יקח ממך מלא כסף בלי לספק את הסחורה, הגעתי למשרד "ידע חקירות" דרך המלצה, קיבלתי מהם ייעוץ חינם והכוונה, חסכו לי מלא כסף בכך שחלק מהדברים שהייתי צריכה להשיג פשוט הראו לי את הדרך לעשות זאת מבלי לחייב אותי, משרד סופר אמין ומקצועי , עשו עבודה מעולה, פשוט אלופים, מומלץ בחום
דנה דהן
דנה דהן
קרא עוד
המלצה חמה - ידע חקירות עשו לי את החיים כל כך קלים לאחר חקירה מדהימה , יסודית ומקצועית ! תודה רבה !
Guy Michael
Guy Michael
קרא עוד
משרד חקירות מצוין - חוקרים פרטיים ברמה אחרת , ממליץ !
Briggs Gilmore
Briggs Gilmore
קרא עוד
ידע חקירות פתרו לי את הבעיה בקלות רבה יחד עם סבלנות ומקצועיות !